Salı, Ocak 01, 2013

SEYDİ MURAD - AĞLAMA GÖZLERİM DİNLE ŞARKI SÖZLERİ


Ağlama gözlerim ağlama artık
Gidenler bir daha geri gelmiyor
Ağlama gözlerim ağlama artık
Gidenler bir daha geri gelmiyor

Bir teselli bul artık garip gönlüme
Gidenler bir daha geri gelmiyor
Çaresi yok yine geri gelmiyor
Bir teselli bul artık garip gönlüme
Gidenler bir daha geri gelmiyor
Çaresi yok yine geri gelmiyor

Ne acılar çektim ne günler gördüm
Ateşlerde yandım küllerde söndüm
Ne acılar çektim ne günler gördüm
Ateşlerde yandım küllerde söndüm
Dost bildiklerimden ne fayda gördüm
Gidenler bir daha geri gelmiyor

Ne acılar çektim ne günler gördüm
Ateşlerde yandım küllerde söndüm
Dost bildiklerimden ne fayda gördüm
Gidenler bir daha geri gelmiyor


İlgili Aramalar: Seydi murad ağlama gözlerim dinle,Seydi murad ağlama gözlerim şarkı sözleri,Ağlama gözlerim şarkı sözü

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok severek dinlediğim şarkı