Cuma, Aralık 28, 2012

YAVUZ TONYALI - ZİGANADAN AŞARSIN DİNLE ŞARKI SÖZLERİ


Gürgen dalsız olmaz mı da
Dalına kuş konmazmı
Gürgen dalsız olmaz mı da
Dalına kuş konmazmı

Sana yaar buluniyur da
Bana yaar bulunmaz mi
Sana yaar buluniyur da
Bana yaar bulunmaz mi

Ziganadan aşarsın oy
Bir kara dumanmisun
Yar sen benim başıma da
püskillü bela misun

Ziganadan aşarsın oy
Bir kara dumanmisun
Yar sen benim başıma da
püskillü bela misun

Asmali kara yemiş da
Sevdam senden yememiş
Asmali kara yemiş da
Sevdam senden yememiş

Ben yaar dan gecemedum da
O benden çokdan geçmiş

Ziganadan aşarsın oy
Bir kara dumanmisun
Yar sen benim başıma da
püskillü bela misun

Değirmen dönecek mi da
Uni öğütecek mi
Değirmen dönecek mi da
Uni öğütecek mi

Düşman olup yanmadi da
Gözlerum görecek mi
Düşman olup yanmadi da
Gözlerum görecek mi

Ziganadan aşarsın oy
Bir kara dumanmisun
Yar sen benim başıma da
püskillü bela misun


İlgili Aramalar:Yavuz tonyalı ziganadan aşarsın dinle,Yavuz tonyalı ziganadan aşarsın şarkı sözleri,Ziganadan aşarsın şarkı sözü

0 yorum: