Cumartesi, Ocak 05, 2013

OZAN - ŞEKERİM BENİM DİNLE ŞARKI SÖZLERİ


Ne sağın ne solun belli
Bitiriyorsun sen beni
Çok cicili bicili bir şeysin
Valla ham yaparım seni
Ne sağın ne solun belli

Bitiriyorsun sen beni
Çok cicili bicili bir şeysin
Valla ham yaparım seni
Gel etme eyleme güzel

Ver kararını artık ver
Nedir seni düşündüren
Yaktın beni beni içten
Gel etme eyleme güzel

Ver kararını artık ver
Nedir seni düşündüren
Yaktın beni beni içten
Hım hım… Şekerim benim

Of of... O nazını yerim
Hadi gel hadi gel bir şeyler içelim
Kendimizden geçelim
Hım hım… Şekerim benim
Of of... O nazını yerim

Hadi hadi gel gel bir şeyler içelim
Kendimizden geçelim
Hadi gel hadi gel bir şeyler içelim
Kendimizden geçelim

Artık yeter sabrım taştı
Bak sonunda keçilerim kaçtı
Bıçak sonunda kemiğe dayandı
Yaptıkların çizmeyi aştı

Gel etme eyleme güzel
Ver kararını artık ver
Nedir seni düşündüren
Yaktın beni beni içten

Gel etme eyleme güzel
Ver kararını artık ver
Nedir seni düşündüren
Yaktın beni beni içten

Hım hım… Şekerim benim
Of of... O nazını yerim
Hadi gel hadi gel bir şeyler içelim
Kendimizden geçelim
Hım hım… Şekerim benim

Of of... O nazını yerim
Hadi hadi gel gel bir şeyler içelim
Kendimizden geçelim
Hadi gel hadi gel bir şeyler içelim
Kendimizden geçelim

Hadi gel hadi hadi gel gel
Hadi gel hadi hadi gel gel
Hadi gel hadi hadi gel gel
Hadi gel hadi hadi

Hım hım… Şekerim benim
Of of... O nazını yerim
Hadi gel hadi gel bir şeyler içelim
Kendimizden geçelim
Hım hım… Şekerim benim
Of of... O nazını yerim

Hadi hadi gel gel bir şeyler içelim
Kendimizden geçelim
Hadi gel hadi gel bir şeyler içelim
Kendimizden geçelim


İlgili Aramalar: Ozan şekerim benim dinle,Ozan şekerim benim şarkı sözleri,Şekerim benim sözleri

0 yorum: