Salı, Nisan 02, 2013

TARKAN - SEVGİLİLER GÜNÜ DİNLE


Bi başka yakıyor onun ateşi,
Öpüşü, iç çekişi, gülüşü bi başka.
Kalbimde baş köşededir yeri,
Huzura kavuştum kollarında.

Avare, kuytularda bi çareydim,
Buz gibi soğuktu yalnızlığı gecelerimin.
Gün gibi doğdu yarim zifiri karanlığıma,
Tam ümidi kesmişken yetişti imdadıma.

Bundan böyle ben, ölsem de gam yemem.
Bu dünyanın kederi yükü vız gelir bana.
Sen üzülme gülüm incinme
Canımın içi iki gözüm sakın küsme
Bana hediye bırak bütün kederleri

Ben ağlarım ikimizin yerine
Aşk incelik ister canım, hoyrat olma.
Beni böyle sev değiştirme boşver anlama.        
Bir güç savaşı değil bu kendi haline bırak.

Galibi yoktur ki hiç aşk bu unutma.
Aşk bu aşk olacak,
Sen izin verirsen yaşanacak...

İlgili Aramalar: Tarkan sevgililer günü dinle,Tarkan sevgililer günü şarkı sözleri,Sevgililer günü dinle ve sözleri albüm dinle

0 yorum: