Perşembe, Kasım 29, 2012

RÜZGAR - BUNDAN ÖTESİ ÖLÜM DİNLE SÖZLERİ


  • Rüzgar 2012 yılında ilk kez şarkı çıkardı ve dinleyiciler tarafından çok beğenildi. Ben ilk duyduğumda çok etkilenmiştim sözleri olsun müziğin ritmi olsun çok dinleyicinin kalbini fethetti.
  • Rüzgarin bundan ötesi ölüm şarkısını sizlerle paylaşıyoruz peki sizde dinlerken duygulandınızmı ?
Bitti, bir masaldı
    Geçti bir rüyaydı
      Sevdim bir yalandı
        Eller aldı boşa yandım belkide

            Söndü küle döndü
              Gördüm bin kez öldüm
                Sandım bir başkaydı
                  Şimdi artık herkes orda
                    Bir hiç oldum el oldum

                        Bir yanım hep oydu sanki dipsiz bir kuyuydu
                          Kendimden vazgectim gözlerin en son umuttu inan

                              Bundan ötesi ölüm
                                Bundan ötesi ölüm
                                  Bundan ötesi ölüm
                                    Bundan ötesi ölüm

                                    0 yorum: