Çarşamba, Kasım 28, 2012

ZARA - DİLENCİ DİNLE SÖZLERİ


  • Zara 2012 yılı Orhan gencebayın bir ömür albümünden dilenci şarkısıyla uzun zaman sonra kendini tekrar ortalığa çıkardı. Hayranları zaranın bu bomba gibi şarkısıyla gelmesine çok sevindi.
  • Zara 2012 yılı Dilenci şarkısıyla bize 90lı yılları tamamıyla yaşattı. Şarkıyı içtenliğiyle söylemesi olsun sözlerin kendisine oturması olsun çok güzel olmuş vede biz siz sevenlere bu şarkıyı paylaşıyoruz.
Sevmek zormuş
    Sevilmemek çok zor
      Sevilmemek çok zor
        Sevdim ama sevildim mi bilemiyorum
          Ağlamak çok zor
            Ağlayamamak çok zor
              Ağlayamamak çok zor
                Her gün seni kaderimden dileniyorum
                  Bir dilenciyim senden aşkı dilenen
                    Her fırsatta hor görülüp
                      Belki gülüp alay edilen
                        Bir dilenciyim geleceğini bilmeyen
                          Senden ne para nede pul
                            Ne de acımanı bekleyen
                              Kırdın kırılmayan gururumu ve o
                                Çok değer verdiğim onurumu
                                  Serdim yollarına  Rüya Tabirleri
                                    Ömür boyu beslediğim büyüttüğüm
                                      Yaşatan umudumu
                                        Bekliyorum her gün seni
                                          Görmek için ve çizmen için
                                            Kaderimin yolun yolunu
                                              Beklemek çok zor
                                                Sabretmek çok zor
                                                  Bekletilmek çok zor
                                                    Ömrümün her köşesinde seni bekliyorum
                                                      Beklemek zormuş
                                                        Beklememek çok zor
                                                          Bekletilmek çok zor
                                                            Ömrümün her köşesinde seni bekliyorum
                                                              Aşk olmasaydı böylesine yanmazdım
                                                                Senden bir melek yaratıp
                                                                  Secde edip kalmazdım
                                                                    Ben ne dilenci
                                                                      Ne de bir gurursuzum
                                                                        Çok sevdiğim için böyle aşık
                                                                          Böyle mutsuzum
                                                                            Kırdın kırılmayan gururumu ve o
                                                                              Çok değer verdiğim onurumu
                                                                                Serdim yollarına
                                                                                  Ömür boyu beslediğim büyüttüğüm
                                                                                    Yaşatan umudumu
                                                                                      Bekliyorum her gün seni
                                                                                        Görmek için ve çizmen için
                                                                                          Kaderimin yolunu

                                                                                          0 yorum: