Cumartesi, Aralık 01, 2012

Emir - Makina Dinle Sozleri


  • Emir adlı şarkıcımız sanatçımız olan 2012 yılında sesini duyurmayı başarmış ve albümünde tek şarkısı makina adlı parçası en cok dinleme almış bir parçadır.
  • Emir makina adlı parçasının sadace youtube.com adresinde 11milyon dinleme aldığını biliyor muydunuz?
Kıvrılırdın kedi gibi 
Sokulup öperdin beni 
Konu komşu dinlemezdin 
Afiyetle yerdin beni 

Sıkıldım ben çok sevince 
Boğdun masum sevginle 
Büyük aşklar bitmez bebek 
Niye bitti çok sevdinse 

Al birini yanına 
Yürü kendi yoluna 
Herkeste bir kalp var ya 
Seninkisi makina 

Unutursun adımı 
Adım aklında bir ses 
Gideceksen çabuk git 
Acımasın kısa kes, kısa kes
Uzamasın kısa kes, kısa kes 

Hızlı gittim hızlı dedin 
Yavaşladım sabretmedin 
Ben elimi verdiğimde 
Sen kolumu da çekerdin 

Sıkıldım ben çok sevince 
Boğdun masum sevginle 
Efsaneler ölmez bebek 
Bu laf büyük geldi bize 

Al birini yanına 
Yürü kendi yoluna 
Herkeste bir kalp var ya 
Seninkisi makina 

Unutursun adımı 
Adım aklında bir ses 
Gideceksen çabuk git 
Acımasın kısa kes kısa kes 
Uzamasın kısa kes kısa kes


0 yorum: