Cumartesi, Aralık 01, 2012

HANDE YENER & SEKSENDÖRT - RÜYA DİNLE SOZLERİ


  • Hande yener en sevilen pop şarkıcımızdır.Bazen de arabesk tarzı seslendirdiği müzikleri bile cok sevilerek izlenip dinlenmektedir.
  • Seksendört ile düet yapan hande yener in rüya adlı parçası en cok dinlenen parçası olmuştur.
  • Seksendört ile hande yenerin rüya adlı parçası en cok dinlenen parçalarıdır bu düet den ayrı parçalar olmasına rağmen en cok dinlenen parça rüya adlı parçası olmuştur
Seni barda görmüştüm yanına oturdum 
Vücuduna bakarken birden yok oldun 
Dün gece severken bu sabah çok korktum 
Aman anlat tatlım bana bu gece ne oldu 

Çok yorulmuştum uyuya kaldım 
Rüya gibi geldin ama birden yok oldun
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım 
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah 

Dün gece severken bu sabah çok korktum 
Aman anlat tatlım bana bu gece ne oldu 
Peşine düştüm manyak gibi 
Rüya gibi geldin ama birden yok oldun 

Gözümü açtım gördüğüme inanmadım 
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah 


0 yorum: