Pazartesi, Mart 25, 2013

İSMAİL YK - İDAM DİNLE


Ayrılmadı gözlerimiz bir birinden
Uzun bir zaman geçti üstünden
Tarifsiz bir aşkı yaşadık seninle
Bilki hayatımın herşeyi sensin
Ne olur canımdan koparma beni

Öylece yalvardım dinletemedğim
Sanki seni bir daha görmeyeceğim
Madem gideceksin beni terk edeceksin
Bırak gözlerine son kez bakayım
Beni bir başıma böyle bırakacaksın

Bari ellerini son kez tutayım
Sensiz geçen günlerime gün demedim
Sarılmayı sevinmeyi inan özledim
Beni unutup da nasıl gidersin
Bilki hayatımın anlamı sensin
Ne olur canımdan koparma beni
Öylece yalvardım dinletemedim

Sanki seni bir daha görmeyeceğim
Madem gideceksin beni terk edeceksin
Bırak gözlerine son kez bakayım
Beni bir başıma öyle bırakacaksın
Bari ellerini sın kez tutayım

İlgili Aramalar: İsmail yk İdam Dinle,İsmail yk İdam şarkı sözleri,İdam dinle ve sözleri

0 yorum: