Cuma, Aralık 21, 2012

KÖKSAL BÜTÜN - OF ULAN OF DİNLE ŞARKI SÖZLERİ


Merhametin yokmuş senin vicdansız
Sevmişidim seni yalan dolansız
Bir insan bu kadar olmaz hayırsız
Aralarda koydun beni imansız..

Bir insan bu kadar olmaz hayırsız
Aralarda koydun beni imansız..

Of ulan of bitirdin beni
hele bak ne hale getirdin beni
Genç yaşta hayata küstürdün beni
Sevdan batsın için yansın benim gibi
Yar benim gibii


Of ulan of bitirdin beni
hele bak ne hale getirdin beni
Genç yaşta hayata küstürdün beni
Sevdan batsın için yansın benim gibi
Yar benim gibii

Şiir..
Of ulan of bitirdin beni
hele bak ne hale getirdin beni
Genç yaşta hayata küstürdün beni
Sevdan batsın için yansın benim gibi
Yar benim gibii
Yar benim gibii
Yar benim gibii
Yar benim gibii

Gönül tahtım çöktü talana döndüm
Döküldü yaprağım hazana döndü
Aynalara korkar oldum bakamamm
Nerde o gençliğim yalana döndüm

Aynalara korkar oldum bakamamm
Nerde o gençliğim yalana döndüm
Of ulan of bitirdin beni
hele bak ne hale getirdin beni
Genç yaşta hayata küstürdün beni
Sevdan batsın için yansın benim gibi
Yar benim gibii

0 yorum: