Pazar, Aralık 02, 2012

SEYFİ YERLİKAYA - GEÇER AYLAR DİNLE SOZLERİ

  • Seyfi yerlikaya nın yine muhteşem bir parçası sizlerle birlikte arabesk damar tarzı bir müzik piyasaya çıkartan seyfi yerlikaya sendendir adlı albümü sunmuştur.
  • Sendendir adlı albümünde arabesk tarzına yatkın başka parçaları da bulunmaktadır en çok dinleme alan şarkısı ise geçer aylar adlı parçası olmuştur
Sen gündüzdün gecem oldun
Hayatıma sevdiğim
Bir umuttum hayal oldum
Yüreğime sevdiğim

Bir umuttum hayal oldum
Yüreğime sevdiğim

Geçer aylar geçer yıllar
Yürek parça parça yanar
Acı oldum keder oldum
Zindan oldum sevdiğim

Geçer aylar geçer yıllar
Yürek parça parça yanar
Acı oldum keder oldum
Zindan oldum sevdiğim

Bir ateştin bedenime
Bir ışıktın gözlerime
Bir isyandın kaderime
Tutsak oldum sevdiğim

Bir isyandın kaderime
Tutsak oldum sevdiğim

Geçer aylar geçer yıllar
Yürek parça parça yanar
Acı oldum keder oldum
Zindan oldum sevdiğim


0 yorum: