Pazar, Mart 10, 2013

CEM BAŞAK - YAŞAMAKSA DİNLE


Yıldızlar Gibi Dökülüyor Hatalarım
Şimdi Yerini Dolduran Kocaman Boşluktan
Acıyla Büyülüyor Bak Anladım
Şimdi İçimi Yakar Soramam Yokluğunda
Her Sabah Uyandığımda
Gülüşünle Karşılaşmadan Da

Atıyor İnat İnatla Her Güne
Taş Olmuş Kalbim
Sen Benim Büyüttüğüm En Son Çiçek Oldun
Ümitlerimin Mezarında
Sakın Dokunma Ben Seni O Yokluğunda Buldum
Sahte Dünya Oyununda
Yaşıyorum Bak Bende

Eğer Bu Yaşamaksa
Nasıl Da Parıldıyor Bakışları
Bizi Hala Birlikte Sanan Fotoğraflarda
Acıyla Büyümüyor Bak Anladım
Şimdi İçimi Yakar Soramam Yokluğunda
Her Sabah Uyandığımda
Gülüşünle Karşılaşmadan Da
Atıyor İnat İnatla Her Güne

Taş Olmuş Kalbim
Sen Benim Büyüttüğüm En Son Çiçek Oldun
Ümitlerimin Mezarında
Sakın Dokunma Ben Seni O Yokluğunda Buldum
Sahte Dünya Oyununda

Sen Benim Büyüttüğüm En Son Çiçek Oldun
Ümitlerimin Mezarında
Sakın Dokunma Ben Seni O Yokluğunda Buldum
Sahte Dünya Oyununda
Yaşıyorum Bak Bende
Eğer Bu Yaşamaksa


İlgili Aramalar: Cem başak Eğer Bu Yaşamaksa dinle,Cem başak Eğer Bu Yaşamaksa şarkı sözleri,Eğer Bu Yaşamaksa dinle ve sözleri

0 yorum: