Cumartesi, Ocak 12, 2013

NURETTİN ÖZCAN - SEBEBİ VAR DİNLE ŞARKI SÖZLERİ


gece gündüz içiyorsam
hep boynumu büküyorsam
gece gündüz içiyorsam
hep boynumu büküyorsam

göz yaşımı döküyorsam
sorma kardaş sebebi var
göz yaşımı döküyorsam
sorma dostum sebebi var

Yaram merhem tutmuyorsa
sevdam baştan gitmiyorsa
sabaha dek yatmıyorsam
sorma kardaş sebebi var
srma dostum sebebir var, vaar...

hep ağlayıp gülmüyorsam
dertlerimi gizliyorsam
hep ağlayıp gülmüyorsam
dertlerimi gizliyorsam

günde binkez ölüyorsam
sorma kardaş sebebi var
sorma dostum sebebi var

betim benzim sararmışsa
ak günlerim kararmışsa
betim benzim sararmışsa
ak günlerim kararmışsa

ulu orta ağlamışsam
sorma kardaş sebebi var
ulu orta ağlamışsam
sorma dostum sebebi var

şahin öner darılmışsa
umutları kırılmışsa
tüm saçları ağarmışsa

hep ağlayıp gülmüyorsam
dertlerimi gizliyorsam
hep ağlayıp gülmüyorsam
dertlerimi gizliyorsam

günde binkez ölüyorsam
sorma kardaş sebebi var
sorma dostum sebebi var


İlgili Aramalar: Nurettin özcan sebebi var dinle,Nurettin özcan sebebi var şarkı sözleri,Sebebi var sözleri

0 yorum: