Pazar, Aralık 02, 2012

FIRAT - SENİ SEVİYORUM DİNLE SÖZLERİ


  • Fırat ın ilk şarkısı ve muhteşem şekilde tuttuguna emin olabilirsiniz sesi de güzel oldugu için hayran kitlesini artıracaktır buna eminim sesi kuvvetlidir.
  • Seni seviyorum adlı parçası ile günümüze gelen fırat adlı sanatçımız şiir ile karışık bir parça cıkarmıştır.
  • Fırat'ın Seni Seviyorum adlı parçasını nasıl buldunuz?

Sen benim hayal bile edemediğim hayalimsin
kapkaranlık günlerimin aydınlığı güneşisin
bu ömür senle bitsin bu hayat senle geçsin
şu yalancı dünyada tek ama tek gerçeğimsin

Yani güzelim diyeceğim o ki
ben seni seviyorum
ben seni istiyorum
gözlerin bir kıyamet
baktıkça ölüyorum (x2)

Bir ışık yak şu gönlüme
geldiğini bileyim
bir adım at yüreğime
ben koşarak geleyim

seninle ağlayayım
seninle güleyim
şu kısacık hayata
ah seninle can vereyim

Yani gülüm uzun lafın kısası
ben seni seviyorum
ben seni istiyorum
gözlerin bir kıyamet
baktıkça ölüyorum (x2)

0 yorum: