Pazartesi, Aralık 03, 2012

EMRE AYDIN - SON DEFA DİNLE SOZLERİ


  • Vazgeçilmeyen pop rock karşımı yapan sanatçımız olan emre aydın bu defa söylediği parçası 2012 yılında dinleme almış bir parçasıdır kağıt evler albümündeki parçası olan Son defa adlı parçası sizlerle
  • Son defa adlı parçasınının videosunu 2 yaşlıyı anlatarak söyleyen emre aydın muhteşem bir video ortaya cıkarmıştır.
  • Kağıt evler albümünün milyonlarca satıldığını biliyor muydunuz ?

Nasılsın nasıl gitti? 
Alıştın mı sen de? 
Rahat mısın artık İstanbul'da? 
Evlenmişsin, nasıl oldu? 
Bulabildin mi sonunda? 
Hep anlattığın o meşhur huzuru 

İyiyim ben 
Hep aynı şeyler işte 
Uyku hapları 
Yalan dolan gülümsemeler 

İyiyim ben
Hem sen tanırsın beni 
Ne yapsam ne söylesem 
O geç kalmışlık hissi 

Son defa görsem seni 
Kaybolsam yüzünde 
Son defa yenilsem sana 
Hiç anlamasan da 
Son defa benim olsan 
Uyansam yanında. 

İnan pek yeni bir şey yok. 
Biraz yaşlandım tabi 
Seyrekleşti biraz saçlarım 

Bir bitmeyen gece bıraktın 
Ve üç nokta düşürdün 
Belli etmedim ben pek, tenhalaştım


0 yorum: