Pazar, Aralık 02, 2012

ANKARALI ÇOŞKUN - ANKARANIN BAĞLARI DİNLE SÖZLERİ


  • Ankaralı nın neşesi neşe kaynağı her türlü oyun havasını seslendiren unutulmaz bir sanatçımız daha Ankaralı çoşkun sevenleriyle burada da buluşuyor.
  • Ankaralı çoşkunun en çok dinlenen parçası olan ankaranın bağları ankaralı çoşkun dan ankaralı namık a kadar dört bir yana yayılmış ve ilgi ile dinlenmiştir.
  • Ankaranın bağları adlı şarkıyı nasıl buldunuz eğlenceli degil mi ?

İp attım ucu kaldı da 
Daraz da gücü kaldı 
Ben sevdim eller aldı 
İçimde acı kaldı 

Ankara'nın bağları da 
Büklüm, büklüm yolları 
Ne zaman sarhoş oldun da 
Kaldıramıyon kolları 

Anmayı yüke koydun da 
Ağzını büke koydum 
Aldın yari elimden 
Boynumu büke koydun 

Ankara'nın bağları da
Büklüm, büklüm yolları 
Ne zaman sarhoş oldun da 
Kaldıramıyon kolları 

Astarda urganım varda 
Yün basma yorganım var 
O yar senin derlerse 
On koyun kurbanım var 
O yar benim derlerse 
On koyun kurbanım var 

Ankara'nın bağları da 
Büklüm, büklüm yolları 
Ne zaman sarhoş oldun da 
Kaldıramıyon kolları


0 yorum: