Çarşamba, Aralık 19, 2012

ERCİ E FEAT KADİR - İKİ TEK DİNLE SÖZLERİ


İlk günden beri bugüne,
Yaşarım ben eldeki ülkede.
Bir yere gitmedim uzakta doğdum,
Bocaladım toydum, kendimi buldum.
Zaman geçer zorlu bu yoldan,
Her tarafta sana göre noksan.
Yeni insan saf ama candan,

Yerim belli benim ayırım yapamam.
Ülkeme giderim dalga geçerler,
Dilin eksik düzelt bi derler.
Bende olan ama onda da yok ki,
Formatlara uymadı hani Erci.

Geldiğim yer özüm hep görünür.
Tek insandaki çokluk güçtür.
Hadi söyle kimsin sen,
Farklı bu ikiliyi bir araya getiren.
Nakarat
Sen kendini bil yürü durma,
Ortamı affet kafa yorma.
Çoktan oluşan yeni birlik,
İkilemi biz tek edebildik.
Dinlediğin benim adamım
Holywood değil bu benim yeni romanım.
Umudun son durağı avrupara,
Ama bakışı geniş mi? Dar bu taraf.
Buna rağmen alıştık artık,
Doğduk yabanda kalıp kazandık.
Yazın da vardık memlekete,

Valiz de saklı bi yepyeni track.
Ben yine tek ama şehrimle bir bütün,
Basel de yakamoz nehrinde sürgünüm.
Ben benim üzgünüm mutluyum burada.
Gerçek eskiden kurduğum anılar.
Gurbet de değilim, gurbet benim içimde.
Adam ol yeter, bana ne nerelisin sen.
Biri kültür biri dil, iki tek.
Basel Berlin Kingztanbulum hep.
Nakarat

Sen kendini bil yürü durma,
Ortamı affet kafa yorma.
Çoktan oluşan yeni birlik,
ikilemi biz tek edebildik.

0 yorum: