Çarşamba, Kasım 28, 2012

ZİYNET SALİ - HER ŞEY GÜZEL OLACAK DİNLE SÖZLERİ


  • Ziynet sali 2012 yılına en romantik şarkılar arasında damgayı vurmuştur. Ziynet sali 'nin Her şey güzel olacak adlı parçasını sizler ile paylaşıyoruz. 
  • Ziynet sali 2012 yılında  her şey güzel olacak parçasının sözleri kulaga hoş gelen müziği ile uyum saglamış bu sıralar en çok dinlenen şarkılar arasında 1 numara olmuştur .
Geç kaldım hesapsızca kendi hayatımdan çaldım
Seni buldum ben bu işten memnun kaldım
Olur mu olmaz mı bizi biraz zorlamaz mı
Düşünmedim bende senden farksız kaldım

Hadi beni duy, bu ne biçim huy
Gel de yerine başkasını koy
Yaşlanınca hasta olunur
Yan yanaysak hep çare bulunur

Herşey güzel olacak senle olunca
Söyleme bana aşka doyunca
Yalnız benim ol ömrüm boyunca
Her şeyin farklı

Herşey güzel olacak senle olunca
Söyleme bana aşka doyunca
Yalnız benim ol ömrüm boyunca
Her şeyin farklı

Hadi beni duy, bu ne biçim huy
Gel de yerine başkasını koy
Yaşlanınca hasta olunur
Yan yanaysak hep çare bulunur

Herşey güzel olacak senle olunca
Söyleme bana aşka doyunca
Yalnız benim ol ömrüm boyunca

Her şeyin farklı
Herşey güzel olacak senle olunca
Söyleme bana aşka doyunca

Yalnız benim ol ömrüm boyunca
Her şeyin farklI
Her şeyin farklı

0 yorum: