Perşembe, Kasım 29, 2012

FETTAH CAN - RÜZGAR EKTİM FIRTINA BİÇECEĞİM DİNLE SÖZLERİ


  • Fettah Can 2012 yılında boş bardak albümünde yer aldığı rüzgar ektim fırtına biçeciğim şarkısını sizlere sunuyoruz.
  • Fettah Can 2012 yılında şarkılarında söz ve müziği kendisine ait olup dinleyici kitlesiyle ismini dahada duyurdu. 
Sıkıldım Ayrılsak Mı Diyorsun
    Bir Türlü Adım Atmıyorsun
      Anladım Neyi Bekliyorsun
        Sanırım Hazır Değilsin Oyalıyorsun

            Bu Kadar Gel Git Denizlerde Olur
              Bırak Zaten Su Kendi Yolunu Bulur
                Sıcacık Duygular Zamanla Soğur
                  Benim için Her Son Bir Başlangıç Olur

                      Kim Demiş Her Aşk Mutlu Biter Diye
                        Ben Zaten Karda Açan Çiçeğim
                          Kendini Düşün Ben Yine Güleceğim

                              Durgunsun Diyenlere inat
                                Rüzgar Ektim Fırtına Biçeceğim
                                  Ben Zaten Karda Açan Çiçeğim
                                    Kendini Düşün Ben Yine Güleceğim

                                        Durgunsun Diyenlere inat
                                          Rüzgar Ektim Fırtına Biçeceğim
                                            Rüzgar Ektim Fırtına Biçeceğim

                                            0 yorum: