Salı, Mart 19, 2013

AYLİN ASLIM - KÜÇÜK BEY DİNLE


Karaydı kalbim bugünde ölmedim derken
Kemiğe kadar kırılmışken
Gördüm onu saçları güneş
Adım gibi güzelsin kalbim yavaş

Yaraydı kalbim niye sevilmedim derken
Deriye kadar soyulmuşken
Gördüm onu saçları güneş
Niye böyle üzgünsün kalbim yavaş

Aldı beni bir sözüyle
Gördüğüm en güzel bakan gözleriyle

Hey Küçük Bey sakın gitme
Dünyanın en mutlu kızıyım seninle
Hey Küçük Bey sakın gitme
Dünyanın en güzel kızıyım seninle

Karaydı kalbim bugünde ölmedim derken
Kemiğe kadar kırılmışken
Gördüm onu saçları güneş
Adım gibi güzelsin kalbim yavaş

Aldı beni bir sözüyle
Gördüğüm en güzel bakan gözleriyle

Hey Küçük Bey sakın gitme
Dünyanın en mutlu kızıyım seninle
Hey Küçük Bey sakın gitme
Dünyanın en güzel kızıyım seninle
Hey Küçük Bey sakın gitme
Dünyanın en mutlu kızıyım seninle
Hey Küçük Bey sakın gitme
Dünyanın en güzel kızıyım seninle

İlgili Aramalar: Aylin aslım Hey Küçük Bey sakın gitme dinle,Aylin aslım Hey Küçük Bey sakın gitme şarkı sözleri,Hey Küçük Bey sakın gitme dinle ve sözleri

0 yorum: