Salı, Mart 19, 2013

AYLİN ASLIM & CEM ADRİAN - AF DİNLE


Aylin Aslım:
İnanmazdım anlatsaydın iki arkadaş gibi karşılaşacağımızı

Cem Adrian:
Ben iyiyim ben adilim
Dostlarım var öyle yanlız değilim

Aylin Aslım:
Slm, slm, uzun zaman oldu nasılsın
Cem Adrian:
Ben iyiyim ya sen
Aylin Aslım:
İyi gördüm seni
Cem Adrian:
Öyle işte bildiğin gibi

Aylin Aslım:
Sen bilirdin ve söylerdin
Aylin Aslım-Cem Adrian:
Bir daha aşık olmayacağımızı
Aylin Aslım:
Saçını kesmişsin, biraz değişmişsin
Aylin Aslım-Cem Adrian:
Ama o hülyalı gözleri nerde olsa tanırım

Aylin Aslım-Cem Adrian:
Oysa sendin hayat, sen herşeye inat
Bir tek sendin gençliğime verdiğim ard
Sen yoksan çekildim çoktan
Sen yuvaydın kardeşim annem babam

Aylin Aslım:
Artık haklıydın deme
Kötü bir insansın de
Her şeyi mahvettin de
Beni aldattın de

Cem Adrian:
Bana kızgın mısın hala
Aylin Aslım:
Yo geçti gitti
Peki ya sen kızgın mısın hala
Cem Adrian:
Hayır
Aylin Aslım:
O zaman görüşürüz hoşçakal

Aylin Aslım:
İnanmazdım anlatsaydın iki arkadaş gibi karşılaşacağımızı

Aylin Aslım-Cem Adrian:
Oysa sendin hayat, sen herşeye inat
Bir tek sendin gençliğime verdiğim ard
Sen yoksan çekildim çoktan
Sen yuvaydın kardeşim annem babam

İlgili Aramalar: Aylin aslım Af dinle,Aylin aslım Af şarkı sözleri,Af dinle ve sözleri

0 yorum: