Salı, Aralık 04, 2012

SELİM GÜLGÖREN - CENNET DİNLE SÖZLERİ


  • Selim gülgörenin ilk parçası olan cennet adlı parçası ve albümü olan cennet dir.
  • Cennet adlı parçası tek parça olmasına rağmen youtube.com muyap yazarının eklediği video da 6 milyon dinleme almış bir şarkıcımızdır.
  • Cennet adlı şarkısı top 10 listemize bir aralar girdiğini biliyor muydunuz ilk parçası olmasına rağmen ?
Hani fani bu hayat ümit bağlayamam 
Olmadı diye oturup ağlayamam 
Gönlü geniş olan sükutu öğrensin 

Sevgimi yok yere ele bağlayamam 
Gelir ümidiyle hayallere sığınamam 
Kemale eren kendinden versin 

Sevdim, kaç kere bilemem 
Yaşadım, yok inkar edemem 
Bıktım, senle baş edemem 
Beeeeen 

Zaman, öylede geçiyor 
Hayat, böylede bitiyor 
Bitsin, umudum cennetten 

Ben dalkavuk olanı hizaya getiremem 
Sorma bana ben görünmezi göremem 
Merak eden kendine yönelsin 

Boş yere kimseyi oyalayıp üzemem 
Geçici şeylere heves edip üzülemem 
Fikrim hevesimi alt etsin 

Sevdim, kaç kere bilemem 
Yaşadım, yok inkar edemem 
Bıktım, senle baş edemem 
Beeeeen

Zaman, öylede geçiyor 
Hayat, böylede bitiyor 
Bitsin, umudum cennetten 

Ben gözü görmeyene resim gösteremem 
Değerimi bilmeze değer öğretemem 
O önce e haddini öğrensin 

Biten sevgiye imrenip özenemem 
Boş sözü duyup düstur edinemem 
Neden kendine ah etsin 

Bildim, lakin söyleyemem 
Gördüm, ama izah edemem 
Dünya, senle baş edemem 
Beeeeen 

Zaman, öylede geçiyor 
Hayat, böylede bitiyor 
Bitsin, umudum cennetten 


Sevdim, kaç kere bilemem 
Yaşadım, yok inkar edemem 
Bıktım, senle baş edemem 
Beeeeen 

Zaman, öylede geçiyor 
Hayat, böylede bitiyor 
Bitsin, umudum cennetten


0 yorum: