Salı, Aralık 04, 2012

FERHAT GÖÇER - MEHTABIN RENGİ DİNLE SOZLERİ


  • Eskilerden beri dinlenen sanatçı olan Ferhat göçer 2012 yılında da boş geçmedi ve seni sevmeye aşığım adlı albümünü çıkarmıştır .En cok dinlenen bir kaç şarkısından biri olan Mehtabın rengi adlı parçası olmuştur.
  • Mehtabın rengi adlı şarkısı youtube.com da milyonlarca dinlendiğini biliyor muydunuz?

Silinmedi izler halâ dün gibi 
Kadehim senle dolu aynı İstanbul rengi 
Alıştım dediğim yokluğun buz gibi 
İçimde hatıralar eski şarkılar gibi 

Şimdi boğazın kayıp bir kenarında 
Elimde bir kadeh ve içinde gençliğim 

Vurdukça en dibe kendimi buldum 
Ayıldıkça senden daha sarhoştum 
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
Ve sen hiç olmadın mehtabın renginde 

Vurdukça en dibe kendimi buldum 
Ayıldıkça senden daha sarhoştum 
Koskoca bir ömrü tükettim seninle 
Ve sen hiç olmadın aslında içimde 



0 yorum: