Salı, Mayıs 07, 2013

KUTSİ - O KİŞİ DİNLE


Sevme tamam mı
Beni sevme
Beklenecekten fazla bekledin sevme
Ben gördüğünden, duyduğundan
Bildiğinden ibaretim önce
Sen hiç doğdun mu küllerinden
Yanmamışa göre konu biraz ince

Bundan böyle herkes tam ederi kadar
Niye alemin tek üzüleni benim
O telefonun durup durup çalmıyorsa
işte seni aramayan o kişi benim
Bundan böyle herkes tam ederi kadar
Niye alemin tek üzüleni benim
O telefonun durup durup çalmıyorsa
işte seni aramayan o kişi benim

Sevme tamam mı
Beni sevme
Beklenecekten fazla bekledin sevme
Ben gördüğünden, duyduğundan
Bildiğinden ibaretim önce
Sen hiç doğdun mu küllerinden
Yanmamışa göre konu biraz ince

Bundan böyle herkes tam ederi kadar
Niye alemin tek üzüleni benim
O telefonun durup durup çalmıyorsa
işte seni aramayan o kişi benim
Bundan böyle herkes tam ederi kadar
Niye alemin tek üzüleni benim
O telefonun durup durup çalmıyorsa
işte seni aramayan o kişi benim


İlgili Aramalar: Kutsi o kişi dinle,Kutsi o kişi şarkı sözleri,O kişi dinle ve sözleri albüm dinle

0 yorum: