Çarşamba, Mart 13, 2013

ŞEBNEM ARCAN - SADAKATIN YETMEZ DİNLE


yokluğumla aran nasıl alıştınmı bensizliğe
yüreğini tırmalayan o can hıraç sessizliğe
sanma ki bu son fasıl kurtarmaz seni özür
şimdi başlıyor asıl beni üzdüğün kadar üzül
birer birer geçer gözünün önünden
anılar beni ak saymana müsade etmez
geri dönmen için izin versem de ben
aşkın yetse bile sadakatin yetmez

ışığını kaybetmiş bir mum gibisin
bana bakarken güzelmiş meğer gözlerin
son sözünü söyle bundan sonra böyle
Sarkidansozler.com Sadakatın yetmez
ben seni artık biraz zor özlerim
ışığını kaybetmiş bir mum gibisin
bana bakarken güzelmiş meğer gözlerin
son sözünü söyle bundan sonra böyle
ben seni artık biraz zor özlerim

sanma ki bu son fasıl kurtarmaz seni bir özür
şimdi başlıyor asıl beni üzdüğün kadar üzül
birer birer geçer gözünün önünden
anılar beni ak saymana müsade etmez
geri dönmen için izin versem de ben
aşkın yetse bile sadakatin yetmez
ışığını kaybetmiş bir mum gibisin
bana bakarken güzelmiş meğer gözlerin
son sözünü söyle bundan sonra böyle

ben seni artık biraz zor özlerim
ışığını kaybetmiş bir mum gibisin
bana bakarken güzelmiş meğer gözlerin
son sözünü söyle bundan sonra böyle
ben seni artık biraz zor özlerim

İlgili Aramalar: Şebnem Arcan Sadakatın yetmez dinle,Şebnem Arcan Sadakatın yetmez şarkı sözleri,Sadakatın yetmez dinle ve sözleri

0 yorum: