Pazar, Mart 10, 2013

İNTİZAR - ÖZLEMEDİN Mİ DİNLE


Unutmadım yaptıklarını hala
Bir adım atsan kanıyor yani
Unutma sevenler bir daha sevmez
Tenin günahından bi geçse bari
Sarkidansozler.com Özlemedin mi

Gittikçe sana benziyor denizler
Bir durgun bir dalgalı bu ara
Gittikçe sokaklarda adımların
Gittikçe benimlesin hala
Özlemedin mi özlemedin mi

Onu bunu bırak beni özlemedin mi
Çekilip kenara yaslanıp duvara
Kapatıp gözlerini düşünmedin mi
Çekilip kenara yaslanıp duvara
Her şeyi unutup bizi üzülmedin mi

Üstünü kapatmaz kül duman yarim
Ben vazgeçsem sevmekten vazgeçmez kalbim
Hala seni soruyor bana yüreğim
İçimden geçeni söylüyor dilim

İlgili Aramalar: İntizar Onu bunu bırak beni özlemedin mi dinle,İntizar Onu bunu bırak beni özlemedin mi şarkı sözleri,Onu bunu bırak beni özlemedin mi dinle ve sözleri

0 yorum: