Pazartesi, Şubat 04, 2013

SERDAR ORTAÇ - DİLEĞİM AŞK ŞARKI SÖZLERİ


Zor, bu aşkta yeni dönem imkansız
Sözünü yedi bile ahlaksız
Bu da bize ders olsun, bi tarz olsun
Sen yazık daha yaşı çok gençsin
Sana geleceği aşk seçsin
Yazıyorsa anlında, muradımda

Acılarımız büyük, anılarımız çok
Sana inanıp sonra ereceğimiz yok
Kavuşamadık ama deli dolu gezdik
Bizi yoran herşeyin üzerini çizdik

Tuttum, dileğim aşk bunun için ne yoruldum
Yarası dert olur içime güvendim
Havalı sarhoşun birine içimde acısı var
Tuttum, dileğim aşk bunun için ne yoruldum
Yarası dert olur içime güvendim
Havalı sarhoşun birine içimde acısı var


İlgili Aramalar: Serdar ortaç dileğim aşk bunun için ne yoruldum dinle,Serdar ortaç dileğim aşk bunun için ne yoruldum şarkı sözleri,dileğim aşk bunun için ne yoruldum dinle sözleri

0 yorum: