Pazartesi, Aralık 31, 2012

SEYFİ YERLİKAYA - PENCERENİN BUĞUSUNA ÇİZDİM YÜZÜNÜ DİNLE ŞARKI SÖZLERİ


O kara gözlerin düştü, düştü aklıma
Kaderimize kattın el sözünü
Sevdamızı sürdün zalim dar ağacına
Be vicdansız neylerim ben bu sevdayı

Be hayırsız dindiremem ben bu yarayı
Bu yaşımda zindan ettin bana dünyayı
Bu yaşımda zindan ettin bana dünyayı

Kar çözülmüş bahar gelmiş benim neyime
Dostum eyvahlar etmiş ağlar halime
Elim varmaz sokağımdan izin sürmeye
Umutlarda bakmaz oldu gayrı yüzüme

Be vicdansız neylerim ben bu sevdayı
Be hayırsız dindiremem ben bu yarayı
Bu yaşımda zindan ettin bana dünyayı
Bu yaşımda zindan ettin bana dünyayı


İlgili Aramalar: Seyfi yerlikaya pencerenin buğusuna çizdim yüzünü dinle,Seyfi yerlikaya pencerenin buğusuna çizdim yüzünü şarkı sözleri,Pencerenin buğusuna çizdim yüzünü şarkı sözü

0 yorum: