Cumartesi, Aralık 01, 2012

SERTAP ERENER & OZAN ÇOLAKOĞLU - DIM DIM DİNLE SOZLERİ


  • Unutulmayan en eski sanatçılarımızdan biri bizi eurovision da da temsil etmiştir ve türkiye adını büyük bir gurur yaşatmıştır.
  • 2012 yılında ozan çolakoğlu ile feat yapan sertap erener in parçasının adına ilginç bir isim vermiştir ve parçasına ise dım dım adını vermiştir.
  • Dım dım adlı parçasının en cok dinlenen top 10 listesinde yer aldğını biliyor muydunuz?

kendime iyi davranamadım
son günlerde de pek iyi uyuyamadım
sonra boşverdim bi çay aldım
gözlerimi kapatıp mırıldandım

dım dım dım mırıldandım
dım dım dım mırıldandım
dım dım dım mırıldandım
dım dım dım mırıldandım

umrumda değil düşmüşüm kalkmışım
kalp mi kırmışım günah mı almışım
dilime güzel bi şarkı dolamışım
dokunmayın bana aklımda değil başım
dokunmayın bana aklımda değil başım
ses cıkarmadım toz kaldırmadım
yinede kimseye yaranamadım
sonra boşver dedim bir çay daha aldım
gözlerimi kapatıp mırıldandım

dım dım dım mırıldandım
dım dım dım mırıldandım
dım dım dım mırıldandım
dım dım dım mırıldandım

umrumda değil düşmüşüm kalkmışım
kalp mi kırmışım günah mı almışım
dilime güzel bi şarkı dolamışım
dokunmayın bana aklımda değil başım
dokunmayın bana aklımda değil başım

mırıldandım mırıldandım mırıldandım
dım dım dım mırıldandım
dım dım dım mırıldandım
dım dım dım mırıldandım
dım dım dım mırıldandım


0 yorum: