Salı, Aralık 11, 2012

NİL KARAİBRAHİMGİL - SEVİYORUM SEVMİYORUM DİNLE SÖZLERİ


  • Her sene gündemde gözüken bir sanatçımız ve film oyuncumuz olan nil karaibrahimgil 2012 yılında güzel bir hoş parçaları ile karşımıza gelmiştir.2012 deki albümüne nil kıyısında adını veren nil karaibrahimgil her zaman dinleme almıştır.
  • Reklam sanatçısı olarak dove gibi firmalar ile çalışan nil her sezon bir parçasını sunmaktadır reklam firmalarına.
  • Nil kıyısında adlı albümünden en cok dinlenen parçası seviyorum sevmiyorum adlı parçası sizlerle..

Seviyorum sevmiyorum 
Kaç yaprak var bilmiyorum 
Ben seni kopardım attım 
Kendimi toparlıyorum 

Var mı şimdi başka biri? 
Onu bana benzettin mi? 
Ne yaparsan o ben olmaz 
Parçaları sana uymaz 

Kendimi bunun için mi yorucam ben? 
Kalbimi bunun için mi kırıcam ben? 
Hm haha hmhm ha ha hmhm haha 

Yok ki senin bir yedeğin 
Kötü kedi Şerafettin! 
Söyle nasıl kıydın bana? 
Hem canındım, hem ciğerin 

Kendimi bulamıyorum 
Geri alamıyorum 
Ben her gece rüyalarda 
Hep sana hak veriyorum 

Kendimi bunun için mi yorucam ben? 
Kalbimi bunun için mi kırıcam ben? 

Hm hm haha hmhm haha hm hm haha 
Yok ki senin bir yedeğin...


0 yorum: