Pazar, Aralık 23, 2012

KENAN ULUSU - İNANMAM SÖZÜNE DİNLE ŞARKI SÖZLERİ


Şimdi umurunda değilim ama
çok ararsın beni gittikten sonra

Şimdi umurunda değilim ama
çok ararsın beni gittikten sonra

Bir gün olur bu canıda sararsan eğer
ardım sıra gezipte de kendini yorma

Bir gün olur bu canıda sararsan eğer
ardım sıra gezipte de kendini yorma


Sevdana düştüm düşeli yanar yürek ağlar gözüm
bendim ya gönlünün güzeli
hani ya ikrarın sözü

İnanmam artık sözüne
yaşlar doldurdun gözüme
pişman olup gelsen bile
daha bakmam yar yüzüne

İnanmam artık sözüne
yaşlar doldurdun gözüme
pişman olup gelsen bile
daha bakmam yar yüzüne

Gönül bağım viran ettin
kuruttun gonca gülümü
ulusuya neler ettin
layık gördün bu zulümü

İnanmam artık sözüne
yaşlar doldurdun gözüme
huri melek olsan bile
daha bakmam yar yüzüne

İnanmam artık sözüne
yaşlar doldurdun gözüme
huri melek olsan bile
daha bakmam kız yüzüne

0 yorum: