Cuma, Aralık 07, 2012

EYLEM - AMAN DİNLE SÖZLERİ


  • Eylem adlı bayan sanatçımız 2010 yılında ilk albümü çıkarmış ve 12 parçadan oluşan albümüne aman adını vermiştir.
  • En çok dinlenen parçası olan Aman adlı albümünden aman adlı parçası olmuştur.
  • Aman adlı albümü 2010 yılında youtube.com adresinde 5 milyon izleme aldığını biliyor muydunuz?
oooooooooooooo 
tüm dünyanın yükü bende olsa 
bugün aşkım beni bıraksa 
kalbimi bin defada kırsa 
yeniden yeniden düşünüp kalsam 
inancım yıkılsa bildiğim doğrular yalan olsa ah yalan olsa 

can bu mu can benim can yapılacak tek şey 
aman unut herşeyi 
aman salla dertleri 
aman nasıl olursa yeni bir gün doğacak bak gör sen(tatlı öpüşülüp herşey güzel olacak bak görsen) 
aaaa aaaa aaaa aaaaaa 
artık dünyamda değilsin umrumda hiç değilsin

üzülmem boş konulara anlamsız anılara 
ne olmuş seni sevdiysem bak yeniden doğdum ben 
seni çok sevmiştim ben canımdan çok sevdim ben 
inancım yıkılsa bildiğim doğrular yalan olsa ah yaln ooolsa 
AAAAA İNANCIM YIKILSA BİLDİĞİM DOĞRULAR 
YALAN OLSA AH YALAN OooLSA 
can bu mu can benim can yapılacak tek şey 
aman unut herşeyi 
aman salla dertleri 
aman nasıl olursa yeni bir gün doğacak bak gör (sen tatlı düşünüp herşey güzel olacak bak gör sen)amaaaaaaaaaaaaaaaaaaan (4)can bu can benim can yapılacak tek şey 
aman unut herşeyi 
aman salla dertleri 
aman nasıl olursa yeni bir gün doğacak gör sen 
(tatlı öpüşülüp herşey güzel olacak bak gör sen

0 yorum: