Cuma, Aralık 07, 2012

EMRE AYDIN - HOŞÇAKAL DİNLE SÖZLERİ


  • Emre aydının yine muhteşem ötesi bir albümü ve parçası ile sizlerleyiz 2012 yılında kağıt evler albümünü piyasaya süren emre aydın beklediği ilgiden daha fazlasını almıştır.
  • Kağıt evler albümünün ilk videosu hazırlanan hoşçakal adlı parçasına ilgi büyük olmuştur.
Sen hiç görmedin 
Su vermeye benzedik 
Plastik çiçeklere 
Hiç görmedin 

Sen hiç görmedin 
Dans ettik durmadan 
Kırık camlar üstünde 

Sen öyle sana benzeyen her şey gibi 
Erirken avuçlarında ben 
Unutuyorum 

Hoşçakal 
Olacaklar sensiz olsun 
Daha durmam boşluklarında ben 
Unutuyorum 

Sen hiç görmedin 
Baştan böyle yazılmış 
Yok kimsesi kimsenin 
Hiç kimsenin

Sen hiç görmedin 
Sonu baştan yazılmış 
Bitti bitti bitti kelimelerim. 

Sen öyle sana benzeyen her şey gibi 
Erirken avuçlarında 
Ben unutuyorum 

Hoşçakal 
Olacaklar sensiz olsun 
Daha durmam boşluklarında ben 
Unutuyorum 

Hoşçakal 
Olacaklar sensiz olsun 
Daha durmam boşluklarında ben 
Unutuyorum 

Hoşçakal 
Olacaklar sensiz olsun 
Daha durmam boşluklarımda ben 
Unutuyorum 
Unutuyorum


0 yorum: