Cumartesi, Aralık 01, 2012

ÇAĞLAYAN TOPALOĞLU - AŞK AŞK DİNLE SOZLERİ


  • 2012 de ilk kez tv kanallarının karşısına geçen çağlayan topaloğlu 2012 yılına süpriz olarak bir albüm cıkarmıştır ve tek parçadan oluşan albüm de en cok dinlenen parçası aşk aşk olmuştur.
  • Murat boz u anımsatan çaglayan topaloğlu şarkılarının devamını 2013 yılında geleceğinin müjdesini vermiştir.
  • Çağlayan Topaloğlu nun tek şarkısı olan aşk aşk aşk adlı parçasının hayran kitlesi oldugunu biliyor muydunuz?
Bırak yarım kalsın geceler yansın
Gönül adam olmazsın farkında mısın
Aradığımı buldum sonunda
Vur patlasın çal oynasın
Vur patlasın çal oynasın

Vay bu ne endam döndü devran
Karardı dünyam oldu zindan
Bırak yaksın ateşi dünyada var mı eşi
Gönül en sonunda atmışken düşeşi
Aşk aşk aşk şimdi gel bana

Aç aç aç bu gönül aç sana
Aşk aşk aşk  
Bırak yarım kalsın geceler yansın
Gönül adam olmazsın farkında mısın

Aradığımı buldum sonunda
Vur patlasın çal oynasın
Bırak yarım kalsın geceler yansın
Gönül adam olmazsın farkında mısın

Aradığımı buldum sonunda
Vur patlasın çal oynasın
Çal oynasın… Çal oynasın
Vur patlasın

Vay bu ne endam döndü devran
Karardı dünyam oldu zindan
Bırak yaksın ateşi dünyada var mı eşi
Gönül en sonunda atmışken düşeşi

Aşk aşk aşk şimdi gel bana
Aç aç aç bu gönül aç sana
Aşk aşk aşk
Bırak yarım kalsın geceler yansın

Gönül adam olmazsın farkında mısın
Aradığımı buldum sonunda
Vur patlasın çal oynasın
Bırak yarım kalsın geceler yansın

Gönül adam olmazsın farkında mısın
Aradığımı buldum sonunda
Vur patlasın çal oynasın
Bir şans ne olur aç kollarını
Bir şans ne olur kapatma kapıları

Hasret bu gönül yıktı tabuları
Bir evet desen delerim dağları
Bırak yarım kalsın geceler yansın
Gönül adam olmazsın farkında mısın
Aradığımı buldum sonunda

Vur patlasın çal oynasın
Bırak yarım kalsın geceler yansın
Gönül adam olmazsın farkında mısın
Aradığımı buldum sonunda
Vur patlasın çal oynasın 


0 yorum: