Cuma, Aralık 07, 2012

AYLİN ASLIM - BEN KALENDER MEŞREBİM DİNLE SÖZLERİ


  • Aylin aslımın ilk albümü olan gülyabanı adlı albümünün parçaları bir çok dizi müziklerinden kullanılmıştır. En çok kullanılan ve sevilen şarkısı olan ben kalender meşrebim adlı parçası dır.
  • Gülyabani adlı albümü ile piyasayı sarsan aylin aslım cok iyi bir ses sergilemiştir.
  • Youtube.com da ben kalender meşrebim adlı parçası muyap yazarından 1 milyon dinleme aldığını biliyor muydunuz ?
Ben kalender meşrebim 
Güzel çirkin aramam 
Gönlüme bir eğlence isterim olsun 
X2 
Saçları samur, gözleri mahmur 
Biraz da şirin olsun 

Kaşı gözü kara olursa olsun 
Yanağında bir beni mutlaka olsun 
Endamı şanlı sohbeti tatlı biraz da şahin olsun 

Yan bakışı yaksın cilvesi yıksın 
Olursa böylesi böylesi olsun 
Gözleri şahbaz gerdanı beyaz biraz da tombul olsun 
X2


0 yorum: