Çarşamba, Kasım 28, 2012

MURAT DALKILIC - KADER DİNLE SOZLERİ


  • Murat dalkılıç ın kader adlı parçasını sizler ile buluşturuyoruz şimdi eski şarkısı olan kader adlı parçası eski olmasına rağmen hala bagımlılık yapmış gibi dinleyen bir sürü hayranı bulunmaktadır.
  • Kader adlı parçası murat dalkılıç ın 2012 yılına kadar gelmesinin büyük bir nedeni videosundaki mutluluk ve hüzünlü anlar en büyük nedeni ise şarkının sözleri bagımlılık yaratan tek şey bence sizce ?
Tüm hatıralar resimler sende kalsın
Ne güven ne inancım kalmadı aşka
Tüm hatıralar resimler sende kalsın
Ne güven ne inancım kalmadı aşka

Eskidendi her lafına saygıyla eğildiğim o günler
Şimdilerde kalbimde hiçbir etkin yok
Bu daha da güzel
Etkin yok bu daha da güzel
Kader kader kader diyince hep

Kendime kızıyorum
Neden neden bu kalbime acı veren
Zalimi seviyorum
Kader kader kader diyince hep
Kendime kızıyorum

Neden neden bu kalbime acı veren
Zalimi seviyorum 
Tüm hatıralar resimler sende kalsın
Ne güven ne inancım kalmadı aşka
Eskidendi her lafına saygıyla eğildiğim o günler

Şimdilerde kalbimde hiçbir etkin yok
Bu daha da güzel
Etkin yok bu daha da güzel
Kader kader kader diyince hep

Kendime kızıyorum
Neden neden bu kalbime acı veren
Zalimi seviyorum 
Kader kader kader diyince hep

Kendime kızıyorum
Neden neden bu kalbime acı veren
Zalimi seviyorum
Kader kader kader diyince hep
Kendime kızıyorum
Neden neden bu kalbime acı veren

Zalimi seviyorum 
Kader kader kader diyince hep
Kendime kızıyorum
Neden neden bu kalbime acı veren
Zalimi seviyorum 


0 yorum: