Çarşamba, Kasım 28, 2012

EBRU GÜNDEŞ - YAPARIM BİLİRSİN DİNLE SOZLERİ


  • Ebru gündeş yine muhteşem bir giriş yaparak sanat alemine cok güzel bir parça atmıştır. Ebru gündeş in 2012 yılında en cok dinlenen parçası olan '' Yaparım bilirsin '' adlı parçası en cok dinleme almış bir parçası olmuştur.,
  • Ebru Gündeş 2012 yılında albümüne 13,5 adını vermiştir ve ilk defa türkiyede rakamlar ile bir albüm oluşturan sanatçımız olmuştur.
  • Yaparım bilirsin adlı parçasını güzel ses kalitesi ile seslendiren ve iç açıcı bir video ile yayınlayan ebru gündeşin bu parçasını nasıl buldunuz ?
Engel Mi Mesafeler Aşk Yoluna Meşk Yoluna
Değer Mi Sebepsizken Ayrılığa Baş Koydum Ben
Seninle Mutlu Aşk Yoluna Meşk Yoluna
Bulurum Kaf Dağına Kaçsan Da
Aşıklar Anlar Beni Her Halimi Sevdiğimi

Dünyada Bensiz Bırakmam Seni
Yalnızlar Anlar Beni Her Halimi Sevdiğimi
Hayatta Terk Etmem Seni Yaparım Bilirsin
Deliyim Gözü Kara Deliyim Yakarım Romayıda Yakarım
Ben Bulurum Seni Yine Bulurum Olurum Yine Senin Olurum


0 yorum: