Cuma, Mart 22, 2013

TNK - ÖBÜR YARIM DİNLE


Ah öbür yarım, herşeyim yarım
Ah öbür yarım, bugün güzel olalım
Kendimiz yazıp, kendimiz oynadık
Tuzaklarına düştük onların

Her bakışında içim paramparça
Her tebessümü yanlış anlama
Seni incitirsem bana beni bırakma
Dibe vurup sekersem beni yakala

Ah öbür yarım, her şeyim yarım
Ah öbür yarım, bugün güzel olalım
Yüzünde gizlidir, hoşçakalların
Kışın habercisi, hazır olalım

Her bakışında içim paramparça
Her tebessümü yanlış anlama
Seni incitirsem bana beni bırakma
Dibe vurup sekersem beni yakala

Her bakışında içim paramparça
Her tebessümü yanlış anlama
Seni incitirsem bana beni bırakma
Dibe vurup sekersem beni yakala

İlgili Aramalar: Tnk Ah öbür yarım herşeyim yarım dinle,Tnk Ah öbür yarım herşeyim yarım şarkı sözleri,Ah öbür yarım herşeyim yarım dinle ve sözleri

0 yorum: