Cuma, Mart 22, 2013

TNK - HOŞ GELDİNİZ DİNLE


Sakın Görmeyin Odalarımı
Yeni Emziğimi Bulamadım
Nasıl Dagıttım Nasıl Savurdum
Nasıl Basardım O Odalarda Yaşamayı
Ay Hoş Geldiniz Ay Hoş Geldiniz
Vay Vay Vay Vay Yine Mi Geldiniz

Ayy Cokda Sekersiniz
Yavaş Yavaş Yavaş Batarken Evimiz
Son Caddeleride Siz Alabilirsiniz
Zaten Dolmuş Sagnak Gözyaşı
Biter Deim Hiç Bitmedi

Bardaklarım Dolu Taraflarımda Doldum
Normal Dedim Hiç Normal Değildi
Ay Hoş Geldiniz Ay Hoş Geldiniz
Vay Vay Vay Vay Yine Mi Geldiniz
Ayy Ay Ay Cokda Sekersiniz
Yavaş Yavaş Yavaş Batarken Evimiz
Son Caddeleride Siz Alabilirsiniz
Teşekkür Ederim Mümkünse Görüşmeyelim

İkiyüzünüzde Bir Türlü Sevemedim
Ay Hoş Geldiniz Ay Hoş Geldiniz
Vay Vay Vay Vay Yine Mi Geldiniz
Ayy Ay Ay Cokda Sekersiniz
Yavaş Yavaş Yavaş Batarken Evimiz
Son Caddeleride Siz Alabilirsiniz

İlgili Aramalar: Tnk Ay Hoş Geldiniz Ay Hoş Geldiniz dinle,Tnk Ay Hoş Geldiniz Ay Hoş Geldiniz şarkı sözleri,Ay Hoş Geldiniz Ay Hoş Geldiniz dinle ve sözleri

0 yorum: