Pazar, Şubat 03, 2013

AŞIK VEYSEL - UZUN İNCE BİR YOLDAYIM ŞARKI SÖZLERİ


Uzun ince bir yoldayım gidiyorum gündüz gece
Bilmiyorum ne haldeyim gidiyorum gündüz gece
Gündüz gece gündüz gece gündüz gece

Dünyaya geldiğim anda yürüdüm aynı zamanda
İki kapılı bir anda gidiyorum gündüz gece
Gündüz gece gündüz gece gündüz gece

Şaşar Veysel işbu hale gah ağlayı gah güle
Yetişmek için menzile gidiyorum gündüz gece
Gündüz gece gündüz gece gündüz gece


İlgili Aramalar: Aşık veysel Uzun ince bir yoldayım dinle,Aşık veysel uzun ince bir yoldayım şarkı sözleri,Uzun ince bir yoldayım dinle sözleri



Aramalar: Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım sözleri , Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım şarkı sözü, Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım şarkısı, Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım dinle, Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım lyrics , Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım şarkı, Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım sözü, Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım şarkıları, Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım şarkı sözleri, Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım şarkılar, Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım online dinle, Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım Klibi, Aşık Veysel – Uzun İnce Bir Yoldayım şarkısını dinle

0 yorum: