Çarşamba, Ocak 23, 2013

YILMAZ MORGÜL - İYİKİ ARADIN DİNLE ŞARKI SÖZLERİ


Dün gece yalnızken sensiz odamda
Senden bir hatıra bir ses aradım
Unutmadım unutamam yılllarımı
Ve telefonum çaldı iyiki aradın

Telefonum çaldı iyiki aradın
Unutmadım unutamam yıllarımı
Telefonum çaldı iyiki aradın
Yalnızlığıma sen arkadaş oldun

Acılarıma sen teselli oldun
Söyle numaramı nereden buldun
Kaybetmiştim seni iyiki aradın x2
Bu gece derdime sen çare oldun

Kaybetmiştim seni iyiki aradın
Önce duvarlara çizdim resmini
Sonra gökyüzüne yazdım ismini
Kaybettiğim anda sevgilim seni

Ve telefonum çaldı iyiki aradın
Telefonum çaldı iyiki aradın
Kaybettiğim anda sevgilim seni
Telefonum çaldı iyiki aradın

Yalnızlığıma sen arkadaş oldun
Acılarıma sen teselli oldun
Söyle numaramı nereden buldun
Kaybetmiştim seni iyiki aradın x2
Bu gece derdime sen çare oldun
Kaybetmiştim seni iyiki aradın


İlgili Aramalar: Yılmaz morgül iyiki aradın dinle,Yılmaz morgül iyiki aradın şarkı sözleri,İyiki aradın dinle sözleri

0 yorum: