Cumartesi, Ocak 26, 2013

MURAT BOZ - BİZE KIYMA DİNLE ŞARKI SÖZLERİ


Düşündüm olanı biteni
Enine boyuna
Biraz dinlen kalbim dedim
Ne şanslı derlerdi

Sığmazdım ele avuca
Oysa şanstan bi haberdim
Sonra sen çıka geldin
Uzun cümlelerdin

Doyulmazdı sohbetinin tadına
Zamanla sessizleştin
Biraz hiddetliydin
Nasılda değiştin

Küstük aşka
Dön gözümde yaşlarla
Bırakma ardında
Dön bu sen değilsin Bize kıyma

Dön gözümde yaşlarla
Bırakma ardında
Dön bu terk ediş
Yakışmıyor aşka

Dön gözümde yaşlarla
Bırakma ardında
Dön bu sen değilsin bize kıyma
Dön gözümde yaşlarla

Bırakma ardında
Dön bu terk ediş
Yakışmıyor aşka
Düşündüm olanı biteni

Enine boyuna
Biraz dinlen kalbim dedim
Ne şanslı derlerdi
Sığmazdım ele avuca

Oysa şanstan bi haberdim
Sonra sen çıka geldin
Uzun cümlelerdin
Doyulmazdı sohbetinin tadına

Zamanla sessizleştin
Biraz hiddetliydin
Nasılda değiştin
Küstük aşka

Dön gözümde yaşlarla
Bırakma ardında
Dön bu sen değilsin Bize Kıyma
Dön gözümde yaşlarla

Bırakma ardında
Dön bu terk ediş
Yakışmıyor aşka
Dön gözümde yaşlarla

Bırakma ardında
Dön bu sen değilsin
Bize kıyma
Dön gözümde yaşlarla

Bırakma ardında
Dön bu terk ediş
Yakışmıyor aşka


İlgili Aramalar: Murat boz Bize kıyma dinle,Murat boz Bize kıyma şarkı sözleri,Bize kıyma dinle sözleri

0 yorum: