Pazartesi, Aralık 17, 2012

HARUN GÜMÜŞ - ANNEM DİNLE SÖZLERİ


Dostlar mezarımı kazın
Annem'e mektubumu yazın..
Dostlar mezarımı kazın
Annem'e mektubumu yazın..

Ben annem'e doyamadım
Budur benim alın yazım..
Ben annem'e varamadım
Budur benim alın yazım

Kazın dostlar derin olsun
Karlar serpilip serin olsun
Kazın dostlar derin olsun
Karlar serpilip serin olsun

Seslerin sesimize
Artık bu kan dökülmesin

Seslerin sesimize
Kardeş kardeş vurmasın

Ten küreği ardı kardır
Annem beni yola saldı
Ten küreği ardı kardır
Annem beni yola saldı

Benimde hayalim vardı
Kardeşime esir düştü
Benimde hayalim vardı
Kardeşime esir düştü

Kazın dostlar derin olsun
Karlar serpilip serin olsun
Kazın dostlar derin olsun
Karlar serpilip serin olsun

Seslerin sesimize
Artık bu kan dökülmesin
Seslerin sesimize
Kardeş kardeş vurmasın

0 yorum: