Salı, Aralık 04, 2012

GÖKSEL - BİR İHTİMAL DİNLE SOZLERİ


  • Göksel in eski serisinden bir parça ile devam ediyor körebe adlı albümünden bir ihtimal parçası sesi ve sözleri ile kendini belli eden bir şarkıdır.
  • Körebe adlı albümün göksel in ilk meşhur olma zamanıdır.
  • Bir ihtimal parçası ile milyonlarca dinleme almış olan ilk parçası olmuştur.

Beni terk edip gittiğinden beri 
Saymadım kaç gün geçti 
Ağlıyorum, özlüyorum 
Dön sevgilim bekliyorum 

Ağlıyorum, özlüyorum 
Dön artık seni bekliyorum 

Aşkımız eski bir film gibi 
Siyah-beyaz bazen renkli 
O kadın aynı ben gibi 
Ağlamaklı, kaybetmiş sevdiğini 

O adam aynı sen gibi 
Gururdan terketti ve gitti 

Aşk şarabından içtim 
Bir hoş oldum kendimden geçtim 
Bilmiyorum aklındayım 
Bir ihtimal olur ya ben burdayım 

Ne romantik, ne tutkulu 
Aşkın yolu diken dolu 
Saadetin bedeli bu mu 
En başından belli mi en sonu 

Aşk şarabından içtim 
Bir hoş oldum kendimden geçtim 
Bilmiyorum aklındayım 
Bir ihtimal olur ya ben burdayım


0 yorum: