Cumartesi, Aralık 22, 2012

CAN TOSUN - ŞTT BAK Bİ DİNLE ŞARKI SÖZLERİ


Gece ayazına bürünürken
Beni fark et… Fark et fark et
Soluk alıp verişimi durdur
Beni cezbet… Cezbet cezbet
Sessiz film mi oynayalım

Tek kelime ama sert heceli
Başrolünde sen varsın
E hadi kaydet… Kaydet kaydet
Tenim alevine bürünürken
Beni fark et… Fark et fark et
Nabız atışımı durdur

Kontrolünü kaybet… Kaybet kaybet

Sessiz film mi oynayalım
Tek kelime ama sert heceli
Başrolünde sen varsın
E hadi kaydet
Şşt bak bi şu ateşi yak bi
Hadi beni kandır

Çek bi kenara kimse görmesin
Hadi beni şaha kaldır
Bak bi şu ateşi yak bi
Buna da inandır
Çek bi kenara kimse görmesin
Hadi beni şaha kaldır

Bak bi bak bi bak bi bak bi bak bi
Şşt bak bi bak bi bak bi bak bi bak bi
Şşt bak bi bak bi bak bi bak bi bak bi
Şşt bak bi bak bi bak bi bak bi bak bi
Gece ayazına bürünürken

Beni fark et… Fark et fark et
Soluk alıp verişimi durdur
Beni cezbet… Cezbet cezbet
Sessiz film mi oynayalım
Tek kelime ama sert heceli
Başrolünde sen varsın
E hadi kaydet…

Tenim alevine bürünürken
Beni fark et… Fark et fark et
Nabız atışımı durdur
Kontrolünü kaybet… Kaybet kaybet
Sessiz film mi oynayalım
Tek kelime ama sert heceli
Başrolünde sen varsın
E hadi kaydet

Şşt bak bi şu ateşi yak bi
Hadi beni kandır
Çek bi kenara kimse görmesin
Hadi beni şaha kaldır
Bak bi şu ateşi yak bi
Buna da inandır

Çek bi kenara kimse görmesin
Hadi beni şaha kaldır
Aa aa bababak bi
Aa aa bak bak bak aa aa şşt bababa
Kaldır kaldır kaldır kaldır kaldır kaldır
Şşt bak bi şu ateşi yak bi
Hadi beni kandır

Çek bi kenara kimse görmesin
Hadi beni şaha kaldır
Bak bi şu ateşi yak bi
Buna da inandır
Çek bi kenara kimse görmesin
Hadi beni şaha kaldır

Bak bi bak bi bak bak
Şşt bak bi bak bi bak bi
Şşt bak bi bak bi bak bak
Şşt bak bi şşt bak bi bak bi

0 yorum: