Perşembe, Kasım 29, 2012

TUĞBA ÖZERK - AHİR ÖMRÜM DİNLE SÖZLERİ


  • Tuğba Özerk 2011 yılında Aklımda sen varsın albümünde yer alan Ahir ömrüm şarkısıyla hayranlarını sevdirmeyi başarmıştır.
  • Tuğba Özerk 2011 yılının en çok romantik dinlenen şarkılar arasında olduğunu biliyormuydunuz ?
acı günler yine bak kapımda
    evim ocağım yorganım sırtımda
      acı tebessüm yerini aldı masamda
        arkadaş olduğum karanlığımla

            hadi yeniden yazdım de kaderimi
              baştan çizdim bu bedeni
                bu deli geçen ahir ömrümü
                  bir daha taşımak mümkün değilki

                      benim o çakı gibi duruşum kalmayacak
                        ellerim titrerken ruhum daralacak
                          hani o her tarafım beni bırakacak
                            sol yanım sızlarken yorulmuş olacak

                                benim o çakı gibi duruşum kalmayacak
                                  ellerim titrerken ruhum daralacak
                                    hani o her tarafım beni bırakacak
                                      sol yanım sızlarken yorulmuş olacak

                                      0 yorum: