Cuma, Kasım 30, 2012

MURAT BOZ - HAYAT ÖPÜCÜĞÜ DİNLE SOZLERİ


  • Sonradan sesini daha çok ileriye kadar taşıyan pop sanatçımız olan murat boz ile birliktsiniz.Murat bozun 2012 yılında çıkardığı albümünde en çok dinlenen parçası kalamam arkadaş parçası olmuştur.
  • 2010 yılında en cok dinlenen parçası olan hayat öpücüğü adlı şarkısı ve klibi ile milyonları üstüne çekmiş bir sanatçımızdır.
  • Murat boz yetenek sizsiniz de juri üyesi olarak da görev yaptıgını biliyor muydunuz ?
Habersiz geçivermiş yıllar dün gibi hatıralar
Takvimlerden sonbahar gibi dökülmüş yapraklar
Anladım ki hala özlüyorum elimde olmadan
Sendin sığındığım liman

Nefesini kokunu
Kalbime eşsiz dokunuşunu
Derinde izler
Nasıl unuturum yokluğunu
Arıyorum akıp giderken ömür

Bir haberini almaya razı gönül
Beni bana bıraktığın halime herkes üzülürGece yarıları ecel saatler
Başımıza gelen kırık hayaller
Hayat öpücüğüm dudaklarında
Buna ölünür


0 yorum: