Cuma, Kasım 30, 2012

GÖKHAN KESER & SILA - BAZEN DİNLE SOZLERİ


  • Mankenlik ve oyunculuk yapan gökhan keser bir albüm cıkarmaya başlamış ve ilk şarkısını sıla ile düet yaparak cıkarmıştır ve bu şarkının adı ise bazen olarak belirlenmiş ve istediginden fazla dinleme gelmiştir.
  • Bazen adlı parçası milyonlara kadar ulaştıgını biliyor muydunuz?
  • Sıla ile düet yapan gökhan keser 2. parçası içinde sıla ile düet yaptığını biliyor muydunuz ?


Elimizden ipler nasıl kayıyor bazen 
Zamandan başka çare nasıl kalmıyor bazen 
Hepimizin hayatı nasıl duruyor bazen 
Tecrübenin kati şartı bu muymuş zaten 
Yarın öbür gün aşkın adı değişir yazık olur 
Her çarpıntıya koşarsan kalbin yorulur 

Nasıl kızıyorum kendime bazen 
Bazenler çoğalıyor bazen 
Nasıl kızıyorum kendime bazen 
Bazenler çoğalıyor bazen 

Başımızdan neler geldi geçti hatırlar mısın?
Seni aradım kimlerde aşka inanır mısın? 
Ama göremedim ellerde inanır mısın? 
Şimdi daha iyiyim desem alınır mısın? 

Yarın öbür gün aşkın adı değişir yazık olur 
Her çarpıntıya koşarsan kalbin yorulur 

Nasıl kızıyorum kendime bazen 
Bazenler çoğalıyor bazen 
Nasıl kızıyorum kendime bazen 
Bazenler çoğalıyor bazen 

Nasıl kızıyorum kendime bazen 
Bazenler çoğalıyor bazen 
Bazenler çoğalıyor bazen 
Bazenler çoğalıyor bazen


0 yorum: