Pazartesi, Şubat 25, 2013

KARMATE - GURBETLUK ŞARKI SÖZLERİ


Derdumu yazacagım gürgen ağaçlarına
benden selamlar olsun yaylanın kuşlarına
ne etsemde olmadı boşlugu yine dolmadı
içim balim yok idi benim yüzüm gülmedi

kadifedem elbisem giydimde büyük oldu
yine aldi bir efkar doldu gözlerim doldu
ne ettimse olmasdı boşlugu yine dolmadi
içim balım yok idi benim yüzüm gülmedi

biçtim yeşil çimeni galaş vursun kurusun
ben köyde çiledeyim sen gurbette durursun
ben koyde çiledeyim sen gurbette durursun
sen gurbette durursun

ne etsemde olmadı boşlugu yine dolmadı
içim balim yok idi benim yüzüm gülmedi
ne etsemde olmadı boşlugu yine dolmadı
içim balim yok idi benim yüzüm gülmedi

-->
İlgili Aramalar: Karmate sen gurbette durursun dinle,Karmate sen gurbette durursun şarkı sözleri,sen gurbette durursun dinle ve sözleri

0 yorum: