Pazar, Şubat 24, 2013

KARGO FEAT DENİZ ÖZBEY AKYÜZ - BENİ BIRAKMA ŞARKI SÖZLERİ


Yastığında Sakladığın Sırlar
Hayalinde Öldürdüğün Kahramanlar
Kuzeyden Esen Rüzgar Üşütür İçimi
Yaz Güneşinde Bile Soğuk Bi Nefes Kalbimde

Deniz Özbey Akyüz:
Beni Bıraktın Ama Bırakma, Beni Bırakma
Soldu Şarkılar Dudaklarımda
Beni Bıraktın Ama Bırakma, Beni Bırakma
Soldu Şarkılar Dudaklarımda

Kargo:
Salıncak Gibi Sallanan Kalbim
Kır Çiçeklerinin Arasında Solgun Gönlüm
Baharda Hep Savrulan Hatıralar Gibi
Resimlerde Kalan Bir Anısın Şimdi

Deniz Özbey Akyüz:
Beni Bıraktın Ama Bırakma, Beni Bırakma
Soldu Şarkılar Dudaklarımda
Beni Bıraktın Ama Bırakma, Beni Bırakma
Soldu Şarkılar Dudaklarımda

Kargo-Deniz Özbey Akyüz:
Beni Bıraktın Ama Bırakma, Beni Bırakma
Soldu Şarkılar Dudaklarımda
Beni Bıraktın Ama Bırakma, Beni Bırakma
Soldu Şarkılar Dudaklarımda
-->
İlgili Aramalar: Kargo Beni Bırakma dinle,Kargo Beni Bırakma şarkı sözleri,Beni Bırakma dinle ve sözleri

0 yorum: